info@packfile.com تایم کاری : هفت روز هفته

بهترین کتاب های یادگیری زبان انگلیسی

یکی از ابتدایی ترین و هم چنین مهم ترین قدم های یادگیری زبان انگلیسی انتخاب  منابع آموزشی مناسب است.نقش و اهمیت کتاب ها در یادگیری زبان انگلیسی غیر قابل انکار است و علاقه مندان به بادگیری زبان همواره به دنبال بهترین منابع متناسب با سطح خود هستند.به همین دلیل در این در این نوشته سعی کردیم تا 5 مورد از بهترین کتاب های زبان اصلی را به شما معرفی کنیم.

بهترین-کتاب-های-یادگیری-زبان-انگلیسی

1. English Grammar in Use” by Raymond Murphy

کتاب “English Grammar in Use” یکی از معروف‌ترین کتاب‌های گرامر زبان است که توسط Raymond Murphy نوشته شده است. این کتاب برای دانش‌آموزان و زبان‌آموزان مبتدی و متوسط به عنوان یک منبع مفید برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی معرفی شده است.

کتاب شامل ۱۴۰ درس است که هر درس به صورت مستقل در مورد یک قسمت خاص از گرامر زبان انگلیسی صحبت می‌کند. هر درس شامل توضیحات کامل، مثال‌های واقعی، تمرینات و پاسخ‌های آن‌ها است. این کتاب به دلیل سادگی و روان بودن نوشتار، قابل فهم بودن برای زبان‌آموزان از سطح مبتدی تا متوسط و همچنین استفاده از مثال‌های واقعی و تمرینات جذاب، به عنوان یکی از بهترین کتاب‌های گرامر زبان انگلیسی شناخته شده است.

بهترین-کتاب-های-یادگیری-زبان-انگلیسی

2. The Cambridge Dictionary of English Grammar” by Pam Peters

کتاب “The Cambridge Dictionary of English Grammar” نوشته شده توسط Pam Peters، یک کتاب مرجع برای گرامر زبان  است. این کتاب شامل توضیحات دقیق و کامل در مورد هر قسمت از گرامر زبان انگلیسی است و به عنوان یک منبع مفید برای دانش‌آموزان و زبان‌آموزان پیشرفته معرفی شده است. کتاب شامل بیش از ۲۰۰۰ تعریف، توضیحات و مثال‌های واقعی در مورد گرامر زبان انگلیسی است. همچنین، این کتاب شامل فهرستی از اصطلاحات و اصطلاحات گرامری است که به دانش‌آموزان و زبان‌آموزان کمک می‌کند تا بهتر درک کنند که چگونه این اصطلاحات در جملات استفاده می‌شوند. کتاب “The Cambridge Dictionary of English Grammar” به دلیل شامل توضیحات دقیق و جامع، استفاده از مثال‌های واقعی و ارائه فهرستی از اصطلاحات و اصطلاحات گرامری، به عنوان یکی از بهترین کتاب‌های مرجع در زمینه گرامر زبان انگلیسی شناخته شده است.

بهترین-کتاب-های-یادگیری-زبان-انگلیسی

3.The Elements of Style” by William Strunk Jr. and E.B. White

کتاب “The Elements of Style” نوشته شده توسط ویلیام استرانک جونیور و ای.بی. وایت، یک کتاب مرجع برای نوشتار و سبک نگارش است. این کتاب به عنوان یک منبع مفید برای نویسندگان، دانش‌آموزان و زبان‌آموزان معرفی شده است. کتاب شامل راهنمایی‌های دقیق و کامل در مورد نگارش متن‌های انگلیسی است. همچنین، این کتاب شامل فصل‌هایی در مورد ساختار جملات، استفاده از فعل‌ها، استفاده از صفات و قیدها، نگارش اعداد و توصیف شخصیت‌ها و موضوعات مختلف دیگر است. کتاب “The Elements of Style” به دلیل شامل راهنمایی‌های دقیق و کاربردی، به عنوان یکی از بهترین کتاب‌های مرجع در زمینه نگارش و سبک نگارش شناخته شده است. با استفاده از این کتاب، نویسندگان می‌توانند بهبود بخشیدن به مهارت‌های نوشتاری خود را تجربه کنند و متونی با کیفیت و قابل فهم ترجمه کنند.

بهترین-کتاب-های-یادگیری-زبان-انگلیسی

4. Essential Idioms in English” by Robert J. Dixson

کتاب “Essential Idioms in English” نوشته شده توسط رابرت جی. دیکسون، یک کتاب مرجع برای اصطلاحات رایج در زبان انگلیسی است. این کتاب شامل بیش از 500 اصطلاح رایج در زبان انگلیسی است که به کمک آن‌ها می‌توانید مهارت خود در استفاده از اصطلاحات رایج در زبان انگلیسی را بهبود بخشید. این کتاب به عنوان یک منبع مفید برای دانش‌آموزان، زبان‌آموزان و همچنین افرادی که قصد دارند زبان را به صورت پیشرفته تر یاد بگیرند، معرفی شده است. همچنین، این کتاب شامل توضیحات دقیق و کاربردی در مورد هر اصطلاح است که باعث می‌شود خواندن آن بسیار آسان و قابل فهم باشد. با استفاده از کتاب “Essential Idioms in English”، می‌توانید بهبود بخشیدن به مهارت‌های خود در استفاده از اصطلاحات رایج در زبان انگلیسی را تجربه کنید و با اطمینان بیشتری در مکالمات خود از این اصطلاحات استفاده کنید.

5.Word Power Made Easy” by Norman Lewis

کتاب “Word Power Made Easy” نوشته نورمن لوئیس یک کتاب آموزشی است که به شما کمک می کند تا دایره واژگان خود را افزایش دهید. این کتاب برای افرادی که می خواهند در مقابله با آزمون های زبان انگلیسی، مصاحبه های شغلی و موارد دیگر، دایره واژگان خود را تقویت کنند، مناسب است.

این کتاب به صورت مرحله به مرحله و با استفاده از روش های ساده و قابل فهم، به شما کمک می کند تا به راحتی و با اعتماد به نفس بیشتر، با واژگان پیچیده و مفید زبان انگلیسی آشنا شوید. همچنین، این کتاب شامل تمرینات و تست هایی است که به شما کمک می کند تا مطالعات خود را تثبیت کنید و درک خود را از مفاهیم زبان انگلیسی بهبود بخشید.

به طور کلی، کتاب “Word Power Made Easy” یکی از بهترین کتاب های آموزشی واژگان زبان انگلیسی است که به شما کمک می کند تا دایره واژگان خود را گسترش دهید و در مقابله با چالش های زبان انگلیسی، اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید.

درباره این مطلب نظر دهید !
محصولات پرفروش

محصولات پرفروش

%86
تخفیف
کتاب PDF دوهزار سوال چهار گزینه ای اقتصاد خرد

کتاب PDF دوهزار سوال چهار گزینه ای اقتصاد خرد محسن نظری

قیمت اصلی 120,000 تومان بود.قیمت فعلی 16,900 تومان است.
113
%63
تخفیف
حسابداری صنعتی عثمانی

دانلود PDF کتاب حسابداری صنعتی جلد اول دکتر عثمانی

قیمت اصلی 50,900 تومان بود.قیمت فعلی 18,900 تومان است.
97